W eleganckiej przestrzeni Grace Drink Bar w Warszawie, zaprezentowano kolekcję Patrizia Pepe na sezon wiosna/lato 2024. Zadbano o pełny blichtru nastrój i oprawę tak, by jak najlepiej oddać ekskluzywny charakter marki. W centrum uwagi znalazły się najbardziej reprezentatywne elementy kolekcji Patrizia Pepe, inspirowane glam-rockiem.
Wśród gości znaleźli się między innymi przedstawiciele prasy, styliści i wyznaczający najważniejsze trendy influencerzy. Bardzo ważnym wydarzeniem było również pojawienie się Patrizii Bambi, dyrektor kreatywnej, projektantki i właścicielki marki. Była to jednocześnie jej pierwsza wizyta w Polsce, dzięki czemu launch kolekcji nabrało jeszcze bardziej wyjątkowego charakteru. Ważnym celem marki Patrizia Pepe, obok mody w stylu glamour, jest dbanie o zrównoważony rozwój. Kolekcja podkreśla zaangażowanie marki w kierunku tworzenie zrównoważonej, etycznej mody, prezentując produkty, które co najmniej w 20% są tworzone z materiałów pochodzących z recyklingu i certyfikowanej wiskozy FSC.
Dziennikarka i researcherka modowa, fanka technologii, alternatywnego kina i kotów. Jej prace ukazywały się w „Vogue”, „10 Magazine”, ”Newsweeku”, a także „K MAGu”, gdzie sprawuje funkcję redaktorki działu modowego. Studentka dziennikarstwa i informatyki na London College of Fashion...