FAQ - Najczęstsze pytania

Szukasz informacji dotyczących zamówień w naszym sklepie? Napisz do nas [email protected], aby skontaktować się z naszym doradcą lub sprawdź poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:


Zamówienia

Jak znaleźć produkt, który mnie interesuje?

W odnalezieniu produktu, jakiego szukasz, pomogą Ci filtry, dostępne w widocznym miejscu po wejściu w każdą kategorię. Filtry umożliwiają segregację oferty pod kątem dostępności towarów, ich ceny, typu produktów, kolorów oraz rozmiarów.

Czy muszę mieć utworzone konto użytkownika, aby złożyć zamówienie?

Nie musisz posiadać swojego konta użytkownika, aby złożyć zamówienie. Wystarczy, że wypełnisz poprawnie formularz zakupowy, podając niezbędne dane adresowe i kontaktowe. Zakładając konto użytkownika na naszej platformie, zyskujesz dostęp do historii swoich zamówień oraz podgląd ich aktualnego statusu.

Jak złożyć zamówienie?

1. Otwórz stronę wybranego produktu.
2. Wybierz właściwy rozmiar oraz kolor, jeśli produkt dostępny jest w kilku wariantach kolorystycznych.
3. Kliknij przycisk ‘Dodaj do koszyka’, jeśli chcesz kontynuować zakupy lub ‘Kup teraz’, aby od razu przejść do finalizacji zamówienia. Twój koszyk jest zawsze dostępny w prawym górnym rogu strony, pod ikoną z torbą zakupową. W koszyku znajdziesz pełną listę wybranych produktów. Aby dokończyć transakcję, wybierz w koszyku przycisk ‘Przejdź do kasy’.
4. Możesz teraz zalogować się na swoje konto użytkownika lub utworzyć nowe konto. Możesz pominąć ten krok i złożyć zamówienie jako niezalogowany użytkownik. Pamiętaj o podaniu poprawnych danych adresowych i kontaktowych.
5. Wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy oraz płatności.
6. Zapoznaj się z Regulaminem i Polityką prywatności i zaznacz rubrykę, potwierdzającą akceptację przedstawionych warunków.
7. Wybierz przycisk "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty" i postępuj zgodnie z pojawiającymi się instrukcjami, aby dokończyć proces płatności.
8. Wiadomość, potwierdzająca złożenie zamówienia zostanie wysłana na podany przez Ciebie adres mailowy.

Kiedy rozpoczyna się proces realizacji zamówienia?

W przypadku płatności online – proces realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku płatności odroczonych oraz zamówień „za pobraniem” – proces realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie potwierdzenia przez Ciebie złożenia zamówienia.

Jaki jest przewidywany termin realizacji zamówienia?

Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Przewidywany czas realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze. Czas dostawy zależny jest od wybranej formy transportu oraz płatności. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas, potrzebny na zaksięgowanie przelewu na naszym koncie. O każdym kolejnym etapie realizacji Twojego zamówienia poinformujemy Cię w osobnej wiadomości mailowej. Status swojego zamówienia możesz sprawdzać na bieżąco, logując się na swoje konto klienta.

Jak mogę anulować lub zmienić swoje zamówienie?

Możesz anulować swoje zamówienie, dopóki nie otrzyma ono statusu ‘W realizacji’. Aby to zrobić, kliknij przycisk ‘Anuluj zamówienie’, dostępny na dole wiadomości mailowej, którą otrzymałeś w celu potwierdzenia złożenia zamówienia. Aby dokonać zmiany w swoim zamówieniu, skontaktuj się z nami mailowo, pisząc na adres: [email protected]

Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

O każdej zmianie statusu zamówienia zostaniesz poinformowany w osobnej wiadomości e-mail. Możesz też śledzić status zamówienia na bieżąco po zalogowaniu na swoje konto klienta.

Czy wysyłacie zamówienia poza granicę Polski?

Obecnie nie mamy możliwości wysyłki przesyłek poza granicę Polski.



Formy płatności

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

MadeInG.pl oferuje wyłącznie bezpieczne oraz sprawdzone metody płatności. Dostępne w naszym sklepie formy płatności to:
• Szybki przelew/BLIK – płać szybko i bezpiecznie, wykorzystując 6-cyfrowy kod z aplikacji swojego banku,
• PayU – płać kartą kredytową lub przelewem bankowym,
• PayPo – kup teraz, zapłać za 30 dni,
• Przelew tradycyjny – dokonaj przelewu ze strony swojego banku,
• Za pobraniem - zapłać kurierowi przy odbiorze.

Czym są płatności odroczone?

Wybierając formę płatności odroczonych PayPo, nie musisz płacić za swoje zakupy w dniu złożenia zamówienia. Zyskujesz 30 dni na uiszczenie opłaty lub zwrot towaru. Dodatkowo, dzięki usłudze PayU Raty możesz rozłożyć swoją płatność na raty.

Jak zapłacić przelewem tradycyjnym?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz danymi do dokonania przelewu. Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać numer swojego zamówienia, podany w wiadomości.
Dane do przelewu:

27 1090 1056 0000 0001 5156 4775
G. POLAND RETAIL SP. Z O.O.
POŁCZYŃSKA 104
01-302 WARSZAWA


Metody dostaw

Jakie są dostępne metody dostawy?

Abyś mógł odbierać swoje produkty, tak jak lubisz, oferujemy następujące formy dostawy:
Kurier DPD, Paczkomaty InPost, Pobranie Kurier DPD.

Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

Jeżeli Twoje zamówienie zostało już przez nas wysłane, możesz śledzić swoją przesyłkę po wejściu na stronę internetową wybranego przez siebie dostawy i wpisaniu nr listu przewozowego, który otrzymasz w wiadomości mailowej.

Co zrobić, kiedy moja przesyłka jest uszkodzona?

Odbiór od kuriera
W momencie odbioru przesyłki z rąk kuriera sprawdź, czy nie została ona uszkodzona. Opakowanie zamówienia powinno być w stanie nienaruszonym. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia poproś kuriera o sporządzenie przy Tobie protokołu szkody i niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: [email protected] Jeżeli przesyłka została odebrana bez wcześniejszych oględzin i jest uszkodzona, niezwłocznie skontaktuj się z infolinią firmy kurierskiej i zgłoś szkodę oraz potrzebę sporządzenia protokołu szkody. Masz na to 7 dni od dnia otrzymania przesyłki. Podpisany protokół razem wraz z reklamowanym produktem należy odesłać do nas. Dla bezpieczeństwa, przed nadaniem paczki stwórz kopie wyżej wymienionych dokumentów.
Kontakt do firm kurierskich:
• DPD numer tel.: (22) 577 55 55, poniedziałek-piątek w godz. 8-20, sobota w godz. 8-14,
• InPost numer tel.: +48 722 444 000, poniedziałek-piątek w godz. 7-22, sobota w godz. 8-22.

Odbiór z paczkomatu
Jeżeli korzystasz z paczkomatu Inpost, za każdym razem przed zakończeniem odbioru zostaniesz poproszony o potwierdzenie, że nie masz żądnych zastrzeżeń do swojej przesyłki. Jeśli paczka została uszkodzona, zaznacz odpowiednią opcję w maszynie przy paczkomacie. Jeśli nie uda Ci się sporządzić protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki z paczkomatu, wejdź na stronę InPost i wypełnij formularz online.



Reklamacje

Ile mam czasu na złożenie reklamacji?

Każdy produkt w ofercie naszego sklepu, objęty jest 2-letnią rękojmią. Przed upływem tego czasu, masz prawo go zareklamować. Reklamacja powinna zostać zgłoszona nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia rozpoznania wady.

Czy produkty przecenione również podlegają prawu do reklamacji?

Tak, 2-letnia rękojmia obejmuje również produkty, zakupione po promocyjnej cenie.

Kiedy mam prawo do złożenia reklamacji?

Możesz złożyć reklamację zawsze wtedy, kiedy wina za uszkodzenie produktu leży po stronie producenta.

Kiedy moja reklamacja może zostać odrzucona?

Twoja reklamacja może zostać odrzucona, jeżeli powstałe wady nie są winą producenta, a wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji. Podstaw do reklamacji nie dają:
• Naturalne zużycie towaru,
• Uszkodzenia mechaniczne,
• Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem,
• Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego doboru rozmiaru,
• Próby samodzielnego wykonywania napraw,
• Nieprzestrzeganie zaleceń producenta odnośnie czyszczenia i konserwacji,
• Niedostosowanie temperatury prasowania,
• Różnice w kolorze/strukturze skóry, które wynikające z jej naturalnych właściwości,
• Farbowanie obuwia z podszewką naturalnie barwioną.

Jak złożyć reklamację?

Upewnij się, że wina za zaistniałą wadę leży po stronie producenta. Jeśli tak, pobierz formularz reklamacyjny, wypełnij go i odeślij do nas w jednej przesyłce wraz z reklamowanym towarem.

Czym jest platforma ODR?

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma jest źródłem informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów, mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Możesz złożyć reklamację za jej pośrednictwem. Przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: [email protected].



Zwroty i wymiany

Ile mam czasu na dokonanie zwrotu lub wymiany, otrzymanego produktu?

Na dokonanie zwrotu lub wymiany masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Jakie warunki musi spełniać produkt, aby mógł zostać zwrócony lub wymieniony?

Aby towar mógł być do nas zwrócony, musi posiadać wszystkie metki, nie może być zniszczony ani posiadać żadnych śladów użytkowania.

Jak mogę zwrócić wymienić otrzymany produkt?

Zwróć zamówiony towar i od razu złóż oraz opłać nowe zamówienie. Aby nie angażować swoich środków, możesz skorzystać z systemu PayPo.

Jak mogę zwrócić otrzymany produkt?

1. Pobierz z naszej strony formularz zwrotu i wypełnij wszystkie pola.
2. Zapakuj do jednej przesyłki zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem. Pamiętaj o starannym zabezpieczeniu odsyłanego towaru. Zniszczenia powstałe podczas transportu, będące wynikiem złego zapakowania, mogą stać się przyczyną negatywnego rozpatrzenia prośby o zwrot lub wymianę produktu.
3. Odeślij do nas paczkę przesyłką rejestrowaną, np. listem polecony lub przesyłką kurierską, tak, abyś mógł dochodzić swoich praw w przypadku zagubienia przesyłki przez przewoźnika. Prosimy o nieodsyłanie towaru „za pobraniem”, ponieważ nie mamy technicznej możliwości odebrania tego rodzaju przesyłek.
Adres do nadania wysyłki:

MadeInG.pl
Blue City
al. Jerozolimskie 179
02-222 Warszawa

Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy lub wymianę towaru?

Jeżeli nie wystąpiły żadne przeciwwskazania do przyjęcia Twojego zwrotu lub wymiany, po otrzymaniu przez nas wysłanej przez Ciebie przesyłki, mamy 14 dni na dokonanie zwrotu pieniędzy lub wysłanie nowego towaru.

Jak zwracane są pieniądze w przypadku zwrotu towaru?

Zwrot środków otrzymasz tą samą drogą, którą opłaciłeś swoje zamówienie. W przypadku zwrotu na rachunek karty kredytowej lub debetowej czas zaksięgowania zwrotu może trwać nawet do 30 dni, w zależności od operatora Twojej karty i regulaminu banku. Na swój adres e-mail otrzymasz korektę dokumentu zakupowego.

Kto pokrywa koszty wysłania zwrotu?

Zwrócimy Ci wszystkie poniesione przez Ciebie koszty odesłania do nas towaru. Warunkiem jest wybór najtańszego, oferowanego przez nas sposobu dostarczenia. Różnica w cenie, pomiędzy wybraną przez Ciebie – droższą metodą dostawy a najtańszą oferowaną przez nas metodą, nie zostanie zwrócona.