Zwroty produktów

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Aby towar mógł być do nas zwrócony, musi posiadać wszystkie metki, nie może być zniszczony ani posiadać żadnych śladów użytkowania. W celu dokonania zwrotu:

  1. Pobierz z naszej strony formularz zwrotu i wypełnij wszystkie pola.
  1. Zapakuj do jednej przesyłki zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem. Pamiętaj o starannym zabezpieczeniu odsyłanego towaru. Zniszczenia powstałe podczas transportu, będące wynikiem złego zapakowania, mogą stać się przyczyną negatywnego rozpatrzenia prośby o zwrot.
  1. Odeślij do nas paczkę przesyłką rejestrowaną, np. listem polecony lub przesyłką kurierską, tak, abyś mógł dochodzić swoich praw w przypadku zagubienia przesyłki przez przewoźnika. Prosimy o nieodsyłanie towaru „za pobraniem”, ponieważ nie mamy technicznej możliwości odebrania tego rodzaju przesyłek.
    Adres do nadania wysyłki:

    MadeInG.pl
    BlueCity
    al. Jerozolimskie 179
    02-222 Warszawa

    e-mail: [email protected]
    tel.: 607 820 420

  2. Jeżeli nie wystąpiły żadne przeciwwskazania do przyjęcia Twojego zwrotu, po otrzymaniu przez nas wysłanej przez Ciebie przesyłki, mamy 14 dni na dokonanie zwrotu pieniędzy.
  3. Zwrot środków otrzymasz tą samą drogą, którą opłaciłeś swoje zamówienie. W przypadku zwrotu na rachunek karty kredytowej lub debetowej czas zaksięgowania zwrotu może trwać nawet do 30 dni, w zależności od operatora Twojej karty i regulaminu banku. Na swój adres e-mail otrzymasz korektę dokumentu zakupowego.

Reklamacje

Każdy produkt w ofercie naszego sklepu, objęty jest 2-letnią rękojmią. Przed upływem tego czasu, masz prawo go zareklamować. Reklamacja powinna zostać zgłoszona nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia rozpoznania wady. Proces reklamacyjny trwa do 14 dni roboczych zgodnie z obowiązującym prawem. Upewnij się, że wina za zaistniałą wadę leży po stronie producenta. Jeśli tak, pobierz formularz reklamacyjny, wypełnij go i odeślij do nas w jednej przesyłce wraz z reklamowanym towarem.

MadeInG.pl
BlueCity
al. Jerozolimskie 179
02-222 Warszawa

W celu przyspieszenia procesu reklamacyjnego polecamy również kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: [email protected]. Prosimy o dołączenie zdjęcia reklamowanego produktu. 

Wymiany

Zwróć zamówiony towar i od razu złóż oraz opłać nowe zamówienie. Aby nie angażować swoich środków, możesz skorzystać z systemu PayPo.